Este destul de greu sa accesezi in ziua de azi servicii de calitate de publicitate in domeniul mass media si mult mai greu este sa alegi un radio la care sa iti promovezi afacerea sau serviciile. Insa cand esti interesat de publicitate radio Sebes de exemplu, trebuie sa tii cont de o serie de sfaturi destul de pertinente care te vor ajuta sa ai mai mult succes in ceea ce vrei sa faci.
Iata care sunt aceste sfaturi: alegeti radiourile cu vechime, dar mai ales pe cele care au formatul muzical cel mai dorit/ ascultat de publicul tinta vizat; niciodata sa nu faceti un media planning cu mai putin de 3 spoturi pe zi, pentru ca veti arunca banii pe fereastra, iar cand aveti numai 3, incercati sa le planificati in zig-zag, daca nu stiti foarte bine comportamentul publicului tinta; daca aveti un buget redus, incercati sa sponsorizati o emisiune interesanta sau lasati agentiile de publicitate specializate sa va creeze o pastila sau o emisiune deosebita, respectati regula de a nu forta mana unei agentii de publicitate de a crea un spot cu mai mult de 65 de cuvinte, daca vreti un spot de 30 de secunde; lasati treaba de a optimiza bugetul unei campanii unei agentii de publicitate, deoarece sunt zeci de metode de a scoate mai mult din orice; nu muscati momeala de a cumpara spoturi mai scurte, deoarece radiourile cele mai multe nu calculeaza cu regula de 3 simple proportia minutelor fata de pret;
Concursuri cu premii si nu orice premii, va vor aduce mari beneficii. Acesta este marele avantaj de a lucra cu firme de publicitare pe radio, pantru ca acestea stiu sa negocieze in numele dumneavostra in mod benefic. Finalmente trebuie sa va ganditi daca v-ati definit identitatea verbala/ vocala si cea audio, ati creat un temperament in ton cu capitalul de brand.