Cum ne ferim de gura lumii?

O vorba din popor spune ca gura lumii este sloboda. Si mare dreptate are vorba asta. Niciodata, indiferent ce vei alege sa faci, nu vei putea multumi pe toata lumea. Prin urmare e ideal sa faci, fix ceea ce iti  place, fara sa iti mai pese de parerea lui x si y.  

Multa vreme mie mi-a pasat de gura asta a lumii. Mereu ma gandeam ce o sa zica ala si celalat, daca o sa vada sau auda ca am facut nu stiu ce chestie. Si de multe ori evitam sa fac ce-mi place tocmai pentru a nu mai fi judecata. Sau mai bine zis de frica sa nu mai fiu judecata. Apoi in timp mi-am dat seama, ca mama toata viata a trait dupa gura lumii. Si e o persoana foarte nefericita. Adevarul e ca nu voiam sa ajung asa. De aceea am luat decizia sa fac exact ca mine si sa zic fix ca ei. Fiindca alta varianta nu prea aveam la vremea aia. Si nici acuma. Daca nu vreau sa ascult ce-mi zice cineva, ma fac efectiv ca ascult si ma gandesc la altceva. Stiu, e urat, dar ce sa-i faci? E singura metroda pe care am gasit-o fara sa supar pe cineva.
M-am saturat sa fiu judecata de felul in care ma imbrac, cum ma piaptam sau cum vorbesc. Singura mi-am ales drumul in viata, si daca e sa ma dau cu capul de zidul de sus, eu am sa ma dau nu ei. Si probabil va fi dureros, dar macar voi avea ceva de invata din asta.