Iv cel naiv - suntem roboti

Iv cel Naiv - este un poet care a cucerit internetul - un poet anonim. daca i-ai cati poeziile ai spune ca este un adolescent - indragostit in fiecare clipa de orice din lumea asta si daca i-ai cati gandurile - ai spune poate ca este un domn - trecut putin peste 35 de ani - care traieste o adevarata drama - o melancolie asupra vremurilor apuse. Iv cel Naiv - isi intituleaza opera simplu: “un om cara in spate - un dram de naivitate” si o face foarte frumos. verseaza cum, sincer, pe nimeni altul nu am vazut facand-o - si toate acestea din umbra.

A lansat la un moment dat si un volum de poezii care poarta frumosul nume “Nesfarsesc” iar daca imi amintesc bine - nu s-a aratat la fata sau cel putin eu incerc sa pastrez mistrerul asupra identitatii acesti Iv Ma tot intrebam de multe ori daca nu cumva Iv vine ca si prescurtare a numelui sau - nu am aflat cum se numeste si nici nu vreau - ori o fi poate vreo fata - prefer sa imi pastrez misterele de acest gen - for my own fantasy. Si ca sa va faceti o idee asupra ideii mele si asupra argumentului meu nescris care argumenteaza faptul ca il ador pe Iv - iata si o poezie care pare ca si scoasa din mine, desi sincer - nu sunt capabila de asemenea maretii poetice, poezia se numeste “Vremea rea de dupa ea” si se exprima uite asa: scuza-mi, te rog, starea meteo in care m-ai gasit/ dar pur si simplu e momentul gresit; probabil cautai o destinatie de vacanta,/ nu te-asteptai la o astfel de ambianta e ceata la mine in minte, si frig,/ numele ei imi vine sa-l strig e ceata la mine in minte, si frig,/ numele ei imi vine sa-l strig iarta-ma, e un dezastru de nedescris/ tot sufletul meu e parasit si inchis; visai sa bei o pinacolada si sa te bronzezi/ la zambetul meu, dar ai gasit noroi si zapezi ninge la mine in suflet si-i vant,/ numele ei imi vine sa-l cant ninge la mine in suflet si-i vant/ numele ei imi vine sa-l cant imi pare rau ca fulger si tun/ a fost o vreme cand eram bun cerul ochilor mei nu era griul asta murdar/ pana si cuvintele curgeau din mine mai cu har ploua din mine lacrimi, cuvinte,/ numele ei nu-mi iese din minte, ploua din mine lacrimi, cuvinte/ numele ei nu-mi iese din minte. Astfel de poezioare scrie acest Iv - Naiv - simple, insa complexe in sensuri.