Cum iti asiguri un maxim de volum la uscarea parului?

Ai o problema cu volumul cand iti usuci parul? Nu mai poti obtine volumul senzational pe care ti-l doresti? Poate ca ar fi timpul sa incerci un spray pentru volum, ale caror efecte nu se vor lasa de asteptat. Adevarul este ca parul nostru are nevoie de mai multa ingrijire de cat ne dam noi seama. Iar pe langa asta, are nevoie de un plus de protectie, atunci cand il uscam sau cand il indreptam cu placa.

Acesta este si rolul spray-ului pentru protectie si volum. In momentul de fata, eu folosesc un spray pentru volum din gama de cosmetice fudge. Ca sa va dati seama, parul meu este drept si este foarte subtire, de aceea, uneori, in special atunci cand nu aplic spray-ul pentru volum, parul meu arata foarte sarac, atunci imi ia foarte mult timp ca sa-l coafez. Am inceput sa folosesc cosmetice fudge la recomandarea unei prietene. La inceput, a fost doar un test, dar mi-a placut efectul si am continuat cu acest tip de cosmetice fudge pentru ingrijirea parului. Spray-ul pe care il folosesc acum este bogat in bambus, ananas si extracte de keratina. Este foarte important ca acesta sa fie aplicat pe par umed, proaspat spalat. Deci, nu poate fi aplicat si pe parul uscat. Se aplica la radacini si pe toata lungimea parului, dupa care se usuca. Spray-ul ofera si protectie termica, de aceea nu-i face nici un rau parului nici foehnul, nici placa pentru indreptare.

Este usor de observat volumul pe care il ofera parului, pe langa asta, lipseste senzatia de par lipicios, pe care o provoaca alte spray-uri sau uleiuri. Acest spray pentru volum poate fi comandat si online, acesta este livrat in decurs de cateva zile si te poti bucura si tu de mai mult volum si mai multa ingrijire pentru parul tau.