Serbarea de Craciun

In sfarsit am trecut si noi prin emotiile primei serbari. Cred că a fost mai emotionant pentru mine decat pentru picea mea. La sedinta cu parintii ni s-au dat detaliile referitoare la serbare. Pitica mea a primit cea mai lunga poezie.Cica deoarece e o copila foarte talentata. M-am bucurat enorm de mult, cand am auzit cat de mult mi-au laudat-o doamnele educatoare. Ideea serbarii era ca toti copiii trebuiau să fie fulgi de nea. Prin urmare, mama mea, i-a facut nepoata-sii o rochita de toata frumusetea. fiica-mea nu mai avea rabdare pana la serbare ca sa imbrace rochia.

După repetitii peste repetitii, sosise si ziua cea mare. Fiindca sala de grupa era prea mica, am inchiriat sala de teatru. Picea mea arata ca o printesa. Fiecare copil si-a spus poezia, insa peste a mea au sarit. Am fugit la educatoare sa vad ce se intampla. Pur şi simplu in invalmaseala aceea au sarit  peste ea. Dar tot a apucat copila sa-si spuna partea. Evident ca am facut un milion de poze, si am filmat toata serbarea. Asa, sa vada si ea ce frumoasa era in tinerete.