Educatia sexuala in scoli

Multi parinti sar ca arsi cand aud de asa ceva, si nu inteleg de ce. Daca pana si in familie, pentru unii acesta este un subiect tabu, atunci sa nu te mire faptul ca odrasla ta va veni cu o surpriza neplacuta la usa ta, peste cativa ani. Eu una, as fi de acord. Cu siguranta ar invata cum sa se protejeze, cand e bine sa se apuce de asa ceva, cand e pregatit organismul lor si asa mai departe. Chiar nu pot sa-mi dau seama de unii parinti nu vor sa accepte treaba asta in scoli. Ma refer la orele de educatie sexuala.
 
Adevarul e, ca in ziua de azi, fetitele nu se mai joaca pana la 14 ani cu papusile. Isi gasesc repede un prieten, si gata. Incep sa se maturizeze sexual prea repede. Mie , avand in vedere ca am o fata, doar de asta mi-e i frica. Sau mai bine zis, cel mai frica. Pot sa o sfatuiesc, pot sa ii explic ce e bine si ce e rau, dar din pacate nu o pot opri. Si la televizor doar despre asta se vorbeste. Cat de tragic e sa auzi ca a nascut o fata de 14 ani? Nici macar nu era pregatit organismul pentru asa ceva. Mie imi vine sa plang de fiecare data cand aud asa ceva. Nu pot zice ca, atunci cand eram la scoala se faceau ore de educatie sexuala, dar parca mai invatam ceva la orele de biologie. Si mai citeam din carti. Eram un fel de autodidacta. Si nu regret nici pana in ziua de azi. Nimic din ce am facut pana azi nu regret. Sper doar ca pana in momentul in care va merge picea la scoala sa aiba parte si de astfel de lectii. Nu ca eu nu as putea sa o invat, sau sa-i explic unele lucruri, dar poate la scoala, orele astea ar deveni un fel de joc.