Posetele femeilor

Treaba asta e o enigma pentru multi barbati. Cred ca majoritatea se intreaba ce avem in postea. Si eu l-am intrebat o data pe tata, ce are mama in geanta. Raspunsul lui m-a dat pe spate:  Dezordine draga mea, dezordine! Pe undeva sa stiti ca avea dreptate, cel putin in poseta mea, mai tot timpul e dezordine. Si probabil ca eu sunt exceptia de la regula, insa in poseta mea, se gaseste doar strictul necesar: un gloss de buze, portofelul si telefonul si eventual o umbrela. In rest nu prea am altceva in poseta. Depinde si de cat e de mare. Ca daca am una pana la genunchi, imi mai trantesc si vreo 2 carti, o agenda si vreo 3 pixuri. Plus ca trebuie sa imi bag si vreun pulover prin ea.

Aveam in liceu o colega, care avea in ghiozdan, atentie, nu in poseta, ca ea nu prea purta posete, tot ceea ce iti dorea inimioara: ac, ata, material, dantela, foarfeca, cutit, lipici. Dumnezeu din cer stie unde si cum le depozita. Ideea e ca daca cineva avea nevoie de ceva, toti mergeau la ea. Si culmea ca avea intotdeauna acel ceva.

 In poseta mamei, clar e dezordine mai mare decat in a mea. Niciodata nu ii gasesc nimic in poseta. Si nici ea nu stie unde e, unde l-a pus in poseta aia. Asa ca de fiecare data scoate tot din geanta, si apoi le baga la loc.