The Place Beyond the Pines

Am incercat sa ma uit de vreo patru ori la filmul The Place Beyond the Pines, care sincer la o prima vizionare a trailerului, mi s-a parut tare captivant. Insa nu am reusit sa ajung pana la capat niciodata sa sufar in fata ecranului si nici nu cred ca voi reusi poate doar daca ma pun, ambitioasa, sa sufar un pic in fata ecranului pana la final. Pur si simplu ma plictiseste. Incepe atat de misterios si de profund, atat de intrigant incat iti vine sa zici ca vei avea parte de o seara buna privindu-l insa dupa prima jumatate de ora, pe mine cel putin nu ma mai atrage deloc si imi produce si o indignare colosala. Nu mai am rabdare si in plus devine mult prea previzibil. Da, am inteles,  Ryan Gosling, in rolul lui Luke, jefuieste o banca si incepe sa ii circule adrenalina la extrem in sange, vrea sa isi faca o familie, insa totul devine tragedie sau drama, este respins, alungat, intrain multe necazuri. Cel putin asa vad eu.

Pacat de actor, ca Ryan Gosling mi se pare un tip formidabil, un muzician de exceptie de altfel, pe care putini au avut ocazia sa il auda probabil. Filmul in schimb, ma irita chiar din primele scene, cand tipa din rolul principal, Romina – Eva Mendes in rolul ei, (o actrita pe care nu o plac asa de mult) decide sa ii ascunda lui Luke (Ryan Gosling) ca are un copil cu el si decide in continuare sa il creasca alaturi de un alt barbat in stare sa ii ofere o casa si siguranta financiara. Ma scoate din sarite ca femeia este singura care se crede indreptatita sa ia decizii asupra pruncului si a vietii lui.