Cum reactioneaza unii angajati BRD…

Mai alaltaieri, am avut nevoie sa schimb niste bani mai mari la o banca. Cum aveam mai multe lucruri in comun cu BRD, am decis sa ma duc la cea mai apropiata agentie BRD. Ajung acolo, intru, lume multa la unul dintre ghisee. La celalalt ghiseu, cealalta domnisoara care isi castiga un salariu cinstit procesand operatiuni ale clientilor, era libera. Ma apropii de ghiseu, ii spun ce am nevoie iar ea imi raspunde sec ca nu poate pentru ca doar colega ei e acum „activa”. Ii explic ca nu fac nicio operatiune, doar schimb niste bani, dar ea nu si nu. Cealalta auzind mica noastra cearta mi-a explicat printre doua procesari ca trebuie sa stau la coada daca vreau sa schimb banii-randul era de cel putin zece persoane. Ii spun ca nu are rost sa fac asta si ca ar putea frumos sa-mi schimbe banii nenorociti intre doi clienti-nu ii lua mai mult de 1 minute maxim. Ea nimic, in continuare ii tragea cu statul la rand.

Ies din agentie enervat la culme, insa cu aceeasi bani in mana, neschimbati. La cateva sute de metri de agentia unde am intrat mai devreme era o alta, a aceleiasi banci. Am batut drumul pana acolo pe o caldura destul de nasoala si am ajuns intr-un sfarsit si la a doua agentie. Aici, stiind ce am patit la cealalta agentie, ma adresez paznicului, rugandu-l sa se duca el sa schimbe banii la ghiseul in fata caruia erau cel putin opt persoane care asteptau sa faca cine stie ce operatiuni. Paznicul imi explica politicos ca nu e treaba lui, nu e platit sa schimbe banii clientilor si ma indeamna sa ma duc singurel la ghiseu sa schimb. Ma duc la ghiseu, dau de privirile catorva babete scarbite de tupeul meu, apoi ajung intr-un final in fata. Aici, alta cearta. Domnita de acolo imi spune pe un ton iritat ca nu are timp de asa ceva, ea trebuie sa proceseze operatiuni nu sa schimbe bani, asa scrie in fisa postului ei. Mai sa fie…
Comparativ, la Iasi, in Moldova, am avut aceeasi problema. M-am dus la o singura agentie BRD, am mers fara probleme pana la ghiseu-si erau vreo 20 de persoane care asteptau la rand dar unul nu a zis nimic-si am schimbat in 10 secunde banii de care aveam nevoie la o ora la care cei mai multi de abia isi beau cafeaua… Trageti voi concluzia cine e batut in cap si cine nu…