Ziua Antoniei – cadouri pentru 2 ani

Zilele de nastere ale celor dragi devin – cel putin pentru mine – o provocare pe zi ce trece mai mare. Si simt asta cu fiecare ocazie de a serba aniversarea cuiva, pentru ca nu mai am idei pentru surprize, pentru cadouri… Si pentru ca tot recunoasteam ca sunt in pana de idei, iata si cea mai noua provocare: cea mai mica dintre finutele mele, Miruna, implineste zilele astea varsta de 2 anisori. Evident ca intrebarea fireasca, si una care m-a tot bantuit de ceva vreme, este ce cadou ar fi cel mai potrivit pentru varsta ei si mai ales ca imi doresc sa fie si ceva care sa ii aminteasca peste ani de nasii ei.

Daca in primii doi ani de viata am respectat fara cracnire traditia populara care spune sa ii cumperi nou-nascutei pe care o vei boteza cercelusi si hainute, la botez de asemenea,  iar la ruperea turtei (1 an) a primit o bratara din aur si din nou clasicele hainute si ceva jucarii… poate anul acesta voi reusi sa imi implinesc o dorinta mai veche si anume sa ii fac copilului un album cu cele mai frumoase poze stranse in cei doi ani de cand a venit pe lume. Bineinteles ca voi insoti albumul si de alte cateva cadouri pentru ca si ea ca orice copil adora sa primeasca lucruri noi. Poate n-am reusit sa gasesc o idee prea revolutionara, dar – pe bune, acum… - cam ce cadou ai putea sa ii iei unui copil de doi ani? Jur ca fie si in secolul tehnologiei grabite in care traim o tableta pentru un copil asa mic mi s-ar parea o absurditate (desi stiu cazuri in care copii putin mai mici adorm cu povesti pe care si le pun singuri de pe tabletica si invata sa numere in engleza cu aplicatiile de pe IPad…). Pe de alta parte, as putea sa ma gandesc la o tricicleta sau la o masinuta – eventual una cu Hello Kitty, ca tot sunt fetitele innebunite dupa personaj – dar Miruna abia acum isi cucereste pas cu pas independenta si stiu sigur ca nu ar fi pregatita pentru o tricicleta.

Asa ca voi ramane la album pentru bucuria si emotia parintilor deocamdata (si mai tarziu poate va aprecia si pitica), hainute pentru linistea mamei si spiritul innascut de fashionista al Mirunei, si jucarii pentru bucuria de fiecare zi a copilei.