Ca la 50 de ani

O varsta rotunda care iti da fiori numai cand te gandesti la ea. Pentru tineri este ceva indepartat, ce parca nu o sa vina niciodata. Atunci cand iti imaginezi o persoana care a ajuns la aceasta varsta, pare una foarte batrana. Acest lucru l-am crezut si eu pana astazi. Soacra mea a ajuns la frumoasa varsta de 50 de ani.

Chiar daca mi se parea ca persoanele ajunse la aceasta varsta sunt batrani, imi dau seama ca nu este asa. Pentru cei ce se sperie de numarul 50 tin sa-i incurajez, deoarece este una la care omul este inca in putere. Aceasta varsta este una la care inca mai poti visa si in care iti poti face planuri de viitor, deoarece viata nu se termina la implinirea varstei de 50 de ani.

Sa implinesti 50 de ani poate fi un eveniment fericit. La aceasta varsta se apropie nepotii, pensia si totodata esti mult mai intelept ca la 20 de ani. Momentele frumoase ale vietii trebuie sa fie pretuite chiar daca implinesti 50 de ani.

Daca fugi de o astfel de varsta, depanand melancolic momente de mult trecute, nu te teme, 50 de ani iti va aduce momente frumoase daca vrei sa le gasesti.