Cum e sa fii mama?

Vrea sa scriu acest articol pentru ca am vazut multe exagerari. Daca te afli printre acele femei care se gandesc sa fie mame, nu te mai gandi. Fa exact ce simti. Nu lua in calcul prea multe detalii, fiindca te vei razgandi. Si eu m-am documentat mult, pana sa raman insarcinata cu prima fetita, si mai rau am facut. Am amanat momentul de teama, din motive financiare, etc. Pana cand, mi-am dat seama ca daca voi continua asa, nu voi deveni mama veci. Citeam la un moment dat, ca ai nevoie de o gramada de bani, inainte de sarcina, in timpul sarcinii si dupa ce nasti. Prostii!. Fiecare isi cunoaste posibilitatile! Analizele din timpul sarcinii, absolut toate le-am facut gratuite. Posibil sa fi fost vreo 2 teste care le-am platit. Haniute, am primit, patutul l-am primi, caruciorul l-am primit. Lista poate continua. Daca vrei sa dai bani medicului cu care nasti, sau care te urmareste in timpul sarcinii, e strict alegerea ta. Te asigur eu, ca nu o sa te lase sa mori.
        
Noi folosim o marca de pampers, ieftina. Si e buna. Nu mi s-a iritat pitica, niciodata de la ele, nu se uda. E foarte ok. Folosim un lapte praf romanesc. Si nu are nimic. L-a tolerat bine, si il tolereaza bine. E adevarat, ca fetita noastra, nici nu e foarte sensibila. Asa ca mi-am permis sa fac toate astea, fiindca nu au existat probleme. A, da! Mai exista si probleme gen, ce sterilizator sa cumpar, ce robot de bucatarie, etc. Va spun eu, sterilizatoarele sunt de prisos. Poti sa-ti sterilizezi  ustensilele copilul, si intr-un vas in care ai fiert apa, mancarea o poti pasa cu furculita si cutitul. Nu trebuie sa-i iei carucior de 500 de euro, credeti-ma pe cuvant, ca e bun si cel cu 300 ron. Adevarul e ca noi, nici nu ne-am permis, sa ne intindem foarte mult. Am cumpart fix atat, cat ne-a permis bugetul si a fost bine si asa.