Caldura mare

Zilele astea de iulie ma toropesc. Transpiratia curge girla. Nu ai unde te ascunde, nici unde sa fugi! Padurile de la marginea orasului sint pline de serpi, iar strandurile de tigani. Prefer sa ramin in casa, in cutia aceasta de chibrituri, incinsa ca un cuptor, si sa ma uit la Hanibal, Psihologia crimei, la Comisarul Rex, Spartacus- Razboiul celor blestemati, Minti criminale sau la Sherkock Holmes si dr. Watson, la NCIS - Ancheta militara, Hawaii 5.o, la Districtul 9, Politisti fara frontiere, seriale transmise pe AXN. Ventilatorul amesteca neobosit aerul incins si-mi bate in fata, racorindu-ma oarecum. Luat cu filmele uit de caldura, de plictiseala, de obligatii, de tot. Pina nu se instaleaza frigul nici nu vreu sa ma gindesc la ceva precis. Voi ramine in vegetare cu serialele, cu tigarile si cu nelipsita apa minerala, asteptind-o pe Carmen, care nu mai vine, o fi patit ceva sau trindaveste ca si mine, undeva, in fata vreunui televizor.Chiar si asa, cu gindul la ea, nu-mi suride deloc ideia de a face dragoste ( probabil, nici ei!), e prea multa japuseala si amindoi sintem rai de caldura. Nici o plimbare cu masina nu-mi prea suride. Trebuie sa fie, cu siguranta, ca un gratar incins, findca, comod cum sint, am lasat-o de ieri in Soare. Opresc si calculatorul care biziie enervant si emite caldura, n-am niciun chef sa navighez sau sa scriu. Poate mai tirziu, la noapte, daca mai traiesc pina atunci!