Sunt scriitoare si chiar castig mult din asta

Toata lumea a zis de cand ma stiu ca artistii mor de foame, ca presa romaneasca s-a dus pe rapa si alte baliverne de genul. Toti mi-au bagat in cap sa nu ma gandesc nici in gluma sa devin artista, iar cand am vrut sa-mi urmez marea pasiune, desenul, cu care acum castig bani, toti mi-au sugerat sa n-o fac. Valabil si pentru scris, cu exceptia unui singur om. Tatal meu. Tata a vrut sa fie ziarist si pentru o perioada de timp chiar a fost, dar nu s-a multumit cu atat si atunci a proiectat visul lui asupra mea. Mi-a indus iubirea pentru scris si citit inca de la varsta de patru ani, cand statea ore in sir sa ma invete sa fac ‘a’-ul ala cum trebuie pe caietele sora-mii. Si cum necum chiar i-a iesit.

Am iubit scrisul din prima clipa si am facut asta ani la rand in toate formele posibile: la scoala, in jurnal, poezii, compuneri scurte, povesti, orice-mi trecea prin cap. Fiind si curioasa din fire, voiam sa experimentez toate felurile de scris, sa vad intr-un fel cum se simte fiecare si pe care o prefer. Asa am descoperit, datorita internetului, ca eu chiar pot sa fac bani din ceea ce-mi place. Bine, aici m-au ajutat mult si lectiile primite de la ai mei, stilul de educatie, faptul ca m-au incurajat sa fac ce cred eu ca este bine pentru mine si sa ma descurc. De asemenea, vazusem de-a lungul vietii o groaza de oameni apropiati mie aruncandu-si visurile la gunoi pentru un salariu de sase milioane sau ceva incredibil de stupid.

Eu n-aveam sa devin unul din oamenii aia, mi-am promis asta inca de la doisprezece ani. Si iata ca nu am devenit! Cu putina rabdare, indemnanare si multa, multa pasiune, am devenit scriitor pe internet si acum pot spune ca-s foarte implinita. Scrisul si desenul sunt, in momentul de fata, singurele mele venituri, si ma descruc al naibii de bine cu ele!