Unghiile false pot fi o nevoie, nu o fita

Nu c-as fi fost crescuta intr-un spirit foarte conservator, dar intotdeauna am preferat fetele naturale si le-am admirat mai mult decat pe cele cu botox, silicoane sau unghii false. Unghii false. Vazand tipele alea mai mari si ‘populare’ si ‘smechere’, le analizam si ma gandeam care e treaba pana la urma cu unghiile astea false. Ce beneficii ai daca-ti trantesti niste chestii peste unghiile tale normale ca sa fie de trei ori mai lungi?

Cum mai poti scrie, cum te mai stergi la fund? Pur si simplu nu reuseam sa inteleg. Pe fetele cu unghii stiletto nici acum nu le inteleg, ca sa fiu sincera. Pe cele cu unghii de o lungime acceptabila, in schimb, am ajuns chiar sa le apreciez in momentul in care am realizat ca pana si mie mi-ar folosi asa ceva. Da, mi-ar folosi. Eu am deficit de magneziu care nu pare sa dispara vreodata indiferent de alimentatie sau tratamentele medicamentoase urmate. Din cauza asta, imi cade parul enorm de mult si unghiile mi se rup des. De fapt, nici nu le pot creste prea mult fara sa se rupa intr-un mod oribil, din carne, sau sa se exfolieze si sa se subtieze. Ajungand la varsta la care devenisem interesata de cum arat, realizasem ca, evident, manechiura conteaza foarte mult pentru o domnisoara care se respecta.

Invatasem chiar sa fac niste modele interesante pe unghii, dar nimic nu dura mai mult de doua zile fara sa fie necesar sa-mi pun un pansament la unul din degete. Iar mi se rupsese una din unghii. Din acel moment, am luat in considerare ideea de a-mi pune unghii false cu gel pentru a rezolva o problema. Si intr-adevar sunt o metoda practica de evitare a ranilor la unghii, a rupturilor din carne, a infectiilor, scapandu-te de vesnica intrebare ‘cum imi fac unghiile maine?